Monday, August 24, 2009

PRK PERMATANG PASIR..SELAMAT MENGUNDI!



tinggal beberapa jam saje lagi waktu berkempen akan tamat..
esok pengundi2 di dun permatang pasir akan keluar mengundi...
adalah diharapkan mereka membuat pilihan untuk masa depan yang lebih baik..

pada juak2 hamPAS bertaubat lah dan mohon keampunan dari Allah pada bulan yang mulia ini..
aku taulah tok nujum nik ajes dah kata hangpa sume ahli sorga kan..
tapi dosa hangpa semua fitnah dan hancurkan rumah tangga rohaizat tu belom settle lagi..

ingatlah..
pilih yang terbaik untuk masa depan anak cucu kita..
bukan untuk masa depan sekor mangkuk yang nak jadi p.m<<>>
selamat mengundi pada anda semua!!

2 comments:

AZIAH AZMEE said...

selamat mengundi pade ko. hehehe~

Unknown said...

kes mangkuk hayun pun tak selesai lagi .. camne nak tandingi PM skg? kahkahkahkah