Saturday, August 22, 2009

mahfuz :intergriti????




apabila seseorang itu ingin menjadi pemimpin beliau perlu menunjukkan contoh dan tauladan yang baik..
tidak kira menjadi pemimpin masyarakat mahupun keluarga..

apa yang aku nak tulis hari ini ialah tentang saudara mahfuz kita ini..
bagaimana beliau diangkat menjadi pemimpin pun aku tak tahu..
sedangkan menjadi pemimpin keluarga pun gagal..
sebab ape aku kata begitu..

sebelum ini heboh orang berkata tentang mahfuz ni sering berulang alik kesebuah penjara di alor setar..
dan apabila wartawan bertanya..beliau menjawab penjara itu berada di kawasannya dan menjadi tanggunjawab beliau untuk melawat..
sebenarnya bukan dia melawat atas sebab dia ni adun ke ape..
dah anak sendiri meringkuk dalam penjara tu..
nak buat macam mane..

anak mahfuz ni talah disabitkan kesalahan menghisap dan mengedar dadah..
ini ke contoh sebuah keluarga isalam yang nak dibawa hamPAS..
ayah sibuk nak membetulkan rumah tangga orang lain..
anak kat rumah berterabur..

so pada juak2 hamPAS yang maksum tu..
sebelum anda mengkritik dan memfitnah orang lain..
tengok dulu laman sendiri..

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Intergriti Mahfud hanya pada keburukan orang lain sahaja, kalau bab diri sendiri, kebas duit derama, betina ini bukan sifat Mahfud...

Mahfud dilahirkan semata-mata untuk memaki, memfitnah orang lain...

Aku Darah Anak Melayu said...

dia ikot fatwa tok nujum nik ajis..
"ahli hamPAS semua maksum dan ahli syurga"

Unknown said...

hahahahaha! nak tergelak pun ada. Tu la, ingat semua orang2 pas ni Malaikat ke? :p